go with the flow

Sa jag till sönerna idag. Och det kändes verkligen så. Flyt med strömmen. De tokskrattade åt mig... fattar inte varför.
Jag har verkligen haft flyt idag. Gjort bokslut, gjort månadsbokslut, ringt några väldigt viktiga samtal, mailat viktiga saker till viktiga människor, planerat viktiga saker. Fått stryka på att göra listan. Som i och för sig hela tiden får påfyllning men de där surdegarna är ju värst. Jag är ju en sån människa som gärna skjuter på saker och tänker - det där gör jag sen. Men just nu så ligger jag i träningsläger att ta tag i och slutföra sånt som ska göras - att sätta mål på när och hur jag ska göra sånt som jag vill göra. I stället för att bara skjuta upp det. Det är ju rätt tillfredsställande när man tar tag i och slutför projekt som man ( läs jag ) annars bara är duktig på att planera och hitta på.

Ja ja - ny dag i morgon med nya tag.
Men som sagt jag njuter av stunden, dagen när jag har flyt.

Lilla K har avverkat hockeyträning, duktig pingla. Storkillen och mellankillen är ovanligt sams just nu och följs åt med träningar och andra saker. Skönt.
MellanKillen planerar resa till helgen. Han ser fram mot det med stor förväntan. Han kommer att få en kanonhelg gissar jag.

Det ska vi med här hemma. Lilla K och jag ska ställa klockan så vi kan ligga kvar i sängen och njuta av sovmorgon. Sköööööönt. Men i morgon är det torsdag. Först.

Ha en skön torsdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0