@ Ramsele

På hockeyskola med de två yngsta och en lånehockeykille ! Allt flyter bra, vi har funnit oss t rätta. Jag bor i husvagnen och barnen på skolan. Har gått bra första natten - är inte så orolig för äldre killen som känner andra deltagare. Men liten kärlek kände ingen och är dessutom enda tjejen på hela hockeyskolan. Och det fungerar  så här  långt riktigt bra hon har hittat kompisar och verkar finna sig tillrätta med allt- hon sover ensam i ett kök på förläggningen men dörr i dörr med de andra killarna och det verkar helt okej. Men skridskorna var för små så efter en  dag med ont i tårna så åkte vi t Strömsund idag och köpte nya. Så vi får se hur fötterna klarar sig nu.
Så här långt kan jag säga att det är en helt okej hockeyskola. MEN vi har bättre- visst finns det saker vi skulle kunna ändra- förbättra men stommen och grunden i Vildmarkspucken är mycket bättre. Faktiskt.
Så jag hoppas verkligen vi kan köra den igen - men med lite förändringar.

Nu ska jag traska iväg på ispass !
Ha det !

Kommentarer
Postat av: alexandra

Har du haft en bra tisdagsdag?:)

2012-08-07 @ 20:45:42
URL: http://alexandragaspar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0