Full fräs

Förra veckans förkylning har lagt sig, men det tog ett tag. Och mycket krafter. Jag hade två eftermiddagar hemma i soffan då jag kände att jag inte riktigt hade ork och kraft att göra nåt vettigt på jobbet.
Onsdag fick jag hjälp att lägga in nytt bokförings - och faktureringsprogram på jobbet= mycket nytt som ska in och börja fungera. Jag har full huggning med att överhuvudtaget komma igång med detta. Trevliga möten hade jag, energigivande sådana där vi jobbar på bra. Hoppas och håller tummarna att vi får till detta SNARAST ! Men ibland mal kvarnar långsamt.
Ryggen ville inte riktigt bli bättre, det gick upp och ner, torsdag var jag på gymet och försökte stretcha till den. Vilkte resulterade i att jag på fredagmorgon innan vi skulle dra till Umstan fick uppsöka hjälp AKUT- jag kunde nästan inte gå. Men tack vare sjukgymnast Lars så kunde jag genomföra helgen - något mycket ordentligt stukad och försiktig. Men ändå. Takida var på Umstan och jag fick njuta av dem Live igen. Två år sen sist och det är en upplevelse. Åhhhh vad jag njöt. Dessutom fantastiskt sällskap som gör livet värt att leva. För plånbokens skull så var det ju en fördel att min rygg inte var med, jag hade inte fokus på shopping egentligen. Men nog blev det lite ändå. Söndagen tog jag det rätt lugnt, fikade på fina cafeet Erikas, jättegott fika. Med bästa sällskapet där också, jag har sån tur och sån förmån att få umgås med så bra folk. Härligt !
Idag blev det en tur t Lycksele. Skola för mig, Lassa för sonen, mormor följde med och underhöll samt shoppade lite. En bra dag med mycket ös. Igen.
Hann faktiskt jobba några timmar ikväll när jag kom hem. Måste som försöka ta mig ifatt.

Förresten - utvecklingssamtal. Check !!! Nöjd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0