stallhelg !

Vi har skottat bajs idag. Och packat hö och matat hästar. Och det gick - jättebra, fast jag inte har nån vidare koll på vilken häst som är vilken. Så jag hoppas rätt häst fått rätt säck. Men det tror jag.

Sen har då alltså julen börjat närma sig. Fast vi har gröna gräsmattor, och ingen som helst antydan till snö...
Jag har satt upp julgardinerna. Det känns - sisådär, vill ju verkligen att snön ska vara här när det är jul. Det hör liksom till. Men vi får väl se vad som händer.
Nu sitter de då uppe. Vi åker ju bort nästa helg då det är första advent så jag ville ha det gjort. Lilla K och jag ska ju ut på äventyr. Spännande värre!

Vi har även hunnit vara på mission - nästan impossible. Med en motsträvig och purken femtonåring. Men jag hoppas det blir bra ändå.

Nu ska jag kasta mig i duschen eftersom det vankas älgfest ikväll! Ska bli kanonskoj att träffa mina fina goda vänner och massa mera människor. Jag hoppas vi hinner surra lite ;-)
Kanske det kommer nån uppdatering på bloggen vi ser väl :-)

Ha en trevlig kväll !

// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0