Trazan...

Känner mig som en urlakad disktrasa, har just landat i soffan efter en hektisk dag.
Är som verkligen glad att min mamma finns här och att vi får äta middag hos henne såna här dagar.
Lilla K och mellanK har träning, maken jobbar- det brukar lösa sig men såna här gånger är det skönt... när det kör ihop sig.
Fina mamma! Ikväll fick jag dopp i grytan. Mums !

Själv har jag fått agera häxan surtant och vargmamman ikväll.
Bland allt annat.
Jobbigt och trist men lite behövligt ibland. Jag kan nog vara rätt obekväm ibland eftersom jag säger vad jag tycker. Oftast.

Ja ja i morgon är en annan dag - hoppas jag både för mitt och barnets skull.


Kommentarer
Postat av: Maria

Häxan surtant, trodde det var jag;-)

Torka disktrasan och kom igen, när det gäller hemvändarmatchen kan jag ta fler uppdrag. Kan det vara till hjälp?

2011-12-20 @ 10:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0