skön fredag

Ny tjej på vårt jobb- skoj ! Duktig tjej!

Har ätit god middag med gäster som sen fick följa till jaktstugan i Sörle, där har vi möblerat om och fixat så nu ställde vi in en till bäddsoffa. Blir nog jättebra. Tänk att man i en liten koja på 16 kvadrat m sovloft kan bo och ha det så himla mysigt och bra. Enda som stör mig lite är att det är furu. Mycket furu. Överallt. Men jag vill inte måla på det heller. Vi får se vad det blir, just nu så får det vara.
När vi möblerat och flyttat om så fick vi dricka kaffe och äta efterrätt som följt med oss upp. Mys på hög nivå. Jag längtar till vi får börja bo och vara där.
Väl hemma så landar jag bara i soffan och är. Inte helt fel känsla.
Tänker att om en vecka är vi i Kemer i Turkiet, njuter av värme och solsken, goda drinkar, långa bad och god mat. Tänk vad mysigt. Men innan dess är det helg, fix och en kurs i Stockholm.

Men nu - mer mys - hela helgen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0