semester !

Skolan startar idag -skönt tycker jag då jag sett att mina barn nästan börjat ledsna på sin ledighet. När de börjar hänga här på jobbet alla tre en hel dag så inser vi nog alla att det är dax för skolstart.
Så i morse drog de iväg alla tre. Själv följde jag m lilla K en liten stund till första dagen i tredje klass för att sen  njuta av en kort morgonprommis innan jag suttit på jobbet en kort stund.
Jag ahr nu gjort klart och loggat ur för att gå hem, packa sista och sen dra iväg till Stockholm.
Flyger i eftermiddag i sällskap med sköna bönan från Slussforsboa. Vi ska göra sista delmomentet i kursen vi gått ett tag. Diplomerad redovisningsekonomi. Jag fattar inte att vi klarat det... vi får väl se om vi får nåt diplom men det hoppas jag.
Sen på fredag kommer vännen ner med mina två och hennes yngsta. Då drar vi till Turkland. En vecka. I Kemer. Mys, sol, värme, bad, utflykter, härliga dagar i massor hoppas vi få ha.
Jag längtar!
Som vännen sa - när vi sitter på flyget, då är vi på väg. Då kan vi koppla av !
Hon ska ta en tripp i bil med de tre barnen, ner i etapper med mellanlandningar - så jag förstår att det känns så.

VI ser väl om vi hittar nån dator på utlandet - om vi ids ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0