StorKillen 15 år IDAG

Jeeeez tycker det var nyss han var liten Kille och körde småbilar runt hela huset!

Men IDAG blir han femton år. Kalasandet gjorde vi bort igår eftersom han försvinner efter skolan till Skellefteå för att se de spela byxorna av Färjestad!
Kommer hem först imorgon så tårta, paket och massor med trevligt folk fick vi klara av igår. Trevligt och mysigt. Det är speciellt att fylla femton så är det. Byxmyndig, mopperedo, får gå på uppsiktsjakt med egen bössa och skjuta eventuella vilt som korsar stigen. Speciellt speciellt. Jag önskar att han får en kanondag !!!

I sitt absolut rätta element för några år sen... den dagen fick vi nog skjuta en kalv han och jag om jag minns rätt...




Förra sommaren på fiskens hockeskola på knä när han väntar på sin tur och lyssnar på träningsinfo... sitt andra element



För ett år sen ( storkillen är den hitre i bild) cyklade han downhill i Åre... med kompisen. Skoj!

Svår att fånga på bild- min StorKille !

Kommentarer
Postat av: Storuman

Fin Storkille du har! =)

2011-04-07 @ 09:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0