ständigt

på språng - trodde tjejen i kassan idag när jag kom inrusande med andan i halsen.
 Huvudet på spiken skulle jag vilja säga. Inte så att jag klagar - inte alls. Jag gillar som  ni vet när det händer saker.

Nu är det mycket som ska hända och händer i dagarna.
Jobbet rusar på - som vanligt. Kursen jag går på - Diplomerad Redovisningsekonom...jag tror inte jag törs sätta ribban att klara det MEN idag fick jag besked att jag har klarat första inlämningsuppgiften. Vi får väl se. Jag lär mig väl en del i alla fall.
Det bär i väg nästa vecka igen. Stockholm tur och retur. Två gånger...

Jo ni läste rätt. Jag åker till Umstan på lördagkväll, tar med systeryster flyger till Hufvudstaden på söndag och ska äntra båten till Åland på eftermiddagen. Där ska vi umgås med branchfolk, gå på mässa, föredrag, kurser,möten och GALAmiddag. (Gala är jag väldans bra på ;-))
Samt äta gott, lyssna på artister och tävla. Det är därför jag följer med- för att jag ska tävla. I nåt som jag aldrig någonsin har trott jag skulle kunna tävla i. Jag kan nog återkomma till det så småningom. Men jag är långt fram i tävlingen redan nu som jag förstått det.
Och som sagt. En resa till Åland. Tillbax till Stockholm på tisdag, flyg till Umeå, bilresa hem och landa i min egen säng. För att på onsdag kliva upp, PUSSA massor på mina barn ( och maken förstås!!!)och packa om väskorna. På onsdag eftermiddag flyger jag ner till Stockholm igen. Kurs i två dagar. Stressig vecka, jag hoppas jag håller mig frisk. Och jag hoppas få träffa familjen Hörlen en sväng den här gången!

Åh nu i veckan är det massa fix för resandet, samtidigt som vi har nån som blir Femton på torsdag. Firandet blev i all  hast tillbakaflyttat till morgondagen eftersom torsdagen innebär Finalmatch i hockey i Skellefteå för killarna. Tur som tokiga att vi till slut fick biljetter och att de får åka med fint folk! Jägarexamenplugg pågår också för fullt för mellanKillen- håll tummarna att han ska klara det. Det är klurigt !

Har även suttit och letat på nätet efter lite roliga attiraljer till nästa Big Happening...
Det är ju "nån" som fyller jämt i vår familj, jag fattar inte vem... Inte jag va ??? Nä - nån annan måste det vara! Eller ? Nä okej. Det är jag. Så snart bär det till.
Jag bara undrar om det kommer att vara nån som vill komma och ha skoj med mig. Och om jag kommer ihåg alla??? Det är klurigt ?! Nä nu Surfar jag vidare och letar partytips!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tävla!!?? Nu blir jag nyfniken!!! Och jag blev även glad när jag läste det som kom i postlådan idag. Att jag ledig den där dagen the big happening är!!!!! whohooooo :D Det gillar vi!

2011-04-07 @ 17:20:50
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/
Postat av: Stannapanna!!!

Japp - förstår du är nyfiken - jag höll på skratta ihjäl mig åt tävlingen! Åh jätteglad jag blir att du är ledig ! Då hoppas jag verkligen att du laddar partynerven och kommer !

2011-04-08 @ 10:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0