Hemma!

Är bara för härligt att vara hemma! Många har tagit påsklov och åkt till fjälls vad jag förstår på fejjan, själva stannar vi hemma. I helgen verkar det bara ha varit regn i fjällen, här "nere" har det blåst megamycket. Igår blev det badhuset med lilla K och hennes största storebror.
Fiket m vännen och på kvällen blev det soffhäng och tvtittande.
Idag har vi hunnit vara ute och andas blåsluft, fiskat lite och grillat korv.
Mys på hög nivå.
Förra veckan var en kort sagt händelserik vecka.
Tyvärr kommer "min" korv aldrig att komma ut i handeln om inte jag själv gör nåt åt saken och nån korvstoppare tänkte jag inte bli...
Sen blev det kursande med en vän, skoj men hjärngympa som heter duga. Stockholm bjöd på värsta vårvädret. Härligt härligt.
Så nu planerar vi för värsta festen - som jag hoppas det blir, en rolig tillställning för de som kommer i alla fall!
Vi får väl se vad som händer.

Nu är jag trött - undrar om åldern gör sitt till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0