Gaaaaaaaaa

håller på att återhämta mig efter jordens smäll... AJJJJJJJJJJJJJJjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Vad ont det gjorde, totalt oförberedd var jag så jag skrek och studsade runt, grinade, skrattade och bara skrek. Vännen/partnern trodde jag blivit tokig som löpte amok. Alla runt omkring bara gapade och undrade om det rent av brunnit för damen.
Jag fick kramp - nåt så otroligt kramp bak i vaden. Åhhhh vilken smärta. Kändes som nåt gick av. Och tårarna sprutade, samtidigt som jag skrattade ... Ja vilket nöje det måste varit att se mig...
Jag var på box m vännen och vi skulle göra en övning som resulterade i denna krampen.

Idag är sista dagen vi handlar med femtioöringar. Jag gillar strofen som ligger på facebook. Vi som kommer att kunna säga; när jag var yngre så fanns det en så kallad femtioöring.
Och i mitt liv kan jag ju även säga fem och tioöring, femkronorssedeln och tiokronorssedeln. Det ni - betyder det att jag är gammal då ?
Näpp jag är inte gammal - bara så där lagomt. Jag mår bra med min ålder, trivs. Jag har ingen åldersnoja än. Alls.
Lilla K red ikväll - det var ingen bra kväll. En ofrivillig galopp längs hela långsidan - hon blev rädd och var sur. Men hon fortsatte. Jag är imponerad fortfarande över hennes tjurskallighet när det gäller det där. Hon ger sig inte. Fast - jag grälade på henne också. Trist - men vi lärde oss nåt - absolut. Så avslutade hon kvällen på badet med bästis.

Och i morgon ringer jag polisen igen ! Jag blev så arg idag. Ingen stöld men .... GRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0