Hellooooo evryhopa!

Skön helg vi har haft va ? Härligt väder- värsta brittsommaren. Har hunnit ut med Sivan några svängar - men vi har inte hittat nåt så där jätteintressant. Hoppas hinna ut nåt i veckan också. Och nästa helg. Och jag hoppas vi kommer att hinna fler gånger innan snön! Så här såg det ut den 4 oktober i fjol! Och så här den 7 Oktober ! 
Riktigt så tidigt behöver det väl inte komma - men sen när det kommer så får det komma ordentligt - allt på en gång så vi får köra skoter, åka skidor på längden och tvären m.m.

Vi har också haft äran att ha stallhelg! Riktigt roligt var det glädjen hos lilla K att få vara där är så härlig att se ! Går det så här enkelt så gör vi det gärna igen ! Skotta hästbajs, packa hö, mata, kolla läget. Men nästa gång måste vi se till att byta helg, lilla K och jag ska bort. Vi ska på långresa. Spännande resa. Till goa mysiga människor. Men det är först i slutet av November.

Sen har lilla K hunnit göra första ispasset med Tre Kronors hockeyskola. Som hon har sett fram mot det. Och naturligtvis krockade det med mitt pass. Tur att storkillen kunde rycka in och var där, peppade och såg till att det fungerade någotsånär, hon har ju humör pinglan. Bra i en del situationer, lite jobbigare i andra. Men hon vill dit nästa gång för det var jätteroligt. Vi måste bara fixa en klubba som är rättvänd. Hon klagade på det.

Och inte att förglömma - vi har haft bröllopsdag - igår - vi åt god middag med familjen och bara myste. Det är skönt det med. Jag har till och med hunnit läsa lite bok i helgen. Det är ett tag sen jag kände för det.

Till veckan hoppas jag få träffa goda vänner, vara ute i friska luften och att vi ska bli friskare och kryare hela familjen. Sen hoppas jag att den här vintern ska förflyta någotsånär på ett annat plan - ids inte säga med men .... det verkar inte lovande vill jag lova. Men vi håller tummarna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0