Torsdag

Och veckan närmar sig sitt slut. Jag har inte så mycket att skriva egentligen.
Har sprungit mellan jobbet och innebandymatcher som lilla K var med på idag. Jag tyckte de var duktiga med tanke på hur lite de tränat egentligen. MellanK kom också hem från bandyturnering med guldmedalj. Härligt jobbat!
Frasse lagade som sagt middag och vi provade nya milkshakemaskinen. De har både milkshake och mjukglass! Smaskens !
Sen var lilla K på veckans ridlektion. Barbackaridning på den högsta ridskolehästen. Jag var väldigt imponerad - både av henne och faktiskt av mig själv. Naturligtvis skulle hästen testa mig/oss och ville inte riktigt vara med på våra noter. Men vi tråcklade till det så det gick jättebra till slut.

Jag avslutade min dag med vårens sista boxpass. Härligt !

I morgon är det bal!

På lördag är det flyttfirman Ludvigssons som hjälper Mejan till sitt nya hem !

Sen får vi se vad helgen mer innebär !

Sköt om er och ha skoj i helgen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0