söndagsstök

Wow vilken helg ! Huset fullt med folk, mamma, ungarnas kompisar, kusinen till barnen som inte ville bli sittandes i stugan med sina föräldrar, min moster och morbror.
Moster & Co kom farandes i torsdags med skåpbil och släpvagn med massa prylar t mams hus. Det blir så fint där nu när det börjar likna en bostad mer och mer och inte en byggplats. Nu är det köket kvar som ska fixas och jag hoppas vi hinner så mycket som möjligt i veckan - mellan alla andra pass.

Maken har jobbat i helgen och vi har donat på med diverse göromål. Vädret har ju som sagt inte varit det bästa så vi har haft en lugn helg - nästan så ungarna trampar i taket för att det inte går att vara ute. Men nu har det klarnat och slutat snöa.
Vi skjutsade mams till Gunnarn och tittade på nya köket - så snyggt !!! Jag vill också - men jag vill inte vara hemma om det skulle ske. Tänk allt stök och bök...
Sen fick vi som sagt go´fika hos vännen och när vi kom hem så städade jag huset. Välbehövligt.

Nu sitter jag och väntar på att få bege mig t Stensele för lite cykling. Får med mig storkillen som behöver göra av m energy.

Sen är det härliga måndag i morgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0