Slöardag !

Trots alla planer på sånt som skulle varit gjort så hamnade jag i koma framför datorn.

Maken och storkillen begav sig ut och skulle kolla in tillgången på bäver. Jag var medbjuden på utflykten men ansåg att jag måste ta mitt ansvar och vakta tv´n, datorn och soffan. Nån kan ju komma och ta våra saker om jag är borta på bäverspaning just då.
Dessutom var lilla K hemma eftersom hon mådde illa idag så hon fick hämtning från skolan. Dock så var hon superhungrig ungefär en timme efter hemkomsten så det där illamåendet gick över schysst snabbt!

Fruktansvärt slö och onyttig insåg jag tillslut - efter en kickbiketur med hunden Sivan - att jag måste ta mig för nåt.
Kuddfodral till storkuddarna, skorensning, kommande-loppis-försäljnings-pryl-letande, pappersröjning och fotomontering blev det.
Inte nåt egentligen världsviktigt - men jag har då gjort nån nytta en liten stund.

Så nu går jag isäng med gott samvete !

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0