Och de säger

att man ska vara orolig för sina barn ???
Men jag tror mödrar hamnar långt uppe på listan också !!!
Men jag gillar henne ! Hon är bäst! Och jag är glad att hon snart kommer
nära mig så mycket mera av vår tid än det varit tidigare !

Den här chatten utspelade sig en tisdagkväll.... en helt vanlig tisdagkväll ....
Jag vill bara poängtera - min mamma har inga problem med alkohol!

Jag; hej !
Ann-Katrin Hej kom just in
21:59Jag VAR HAR DU VART ? Oj vad jag skriker
21:59Ann-Katrin jag hat variytpå syjunta hos Helen
21:59Jag Skulle bara säga att Annika slutar ett på torsdag så ring henne ! Vad / hur mycket har du druckit ???
21:59Ann-Katrin   jag har fått lägenheten och en hyra på xxxx och då är el inräknad
22:00Jag   Ja???? Och det känns ???
22:00Ann-Katrin   tre glas avin och en likör
22:00Jag  du sluddrar
22:00Ann-Katrin  jag tror det blir bra
                               jag sluddrar inte
22:00Jag          det måste varit stora glas    
                           Jo du kan inte stava
22:00Ann-Katrin   det var små glas
                                 jag är nykter
22:01JagTror dig inte - måste prata med moster så här kan du inte hålla på ;-) 
                 Nu ljuger du dessutom
                  Man är INTE nykter om man druckit tre glas vin!
22:01Ann-Katrin      oej nu ska jag snart gå i sänt
Jag                         Ha ha ha ser du hur du stavar
22:01Ann-Katrin   Vad pratar du om
Jag                        Bara så du vet så skrattar jag just nu nåt grymt den här konversationen hamnar just nu på bloggen !
22:06 Ann-Katrin nej det får du inte
Jag             Jo du ! Du är ju så rolig!
22:07Ann-Katrin   akta dej
22:07Jag               ha ha ha
22:07Ann-Katrin      du kan väl inte skämma ut din mor
22:07Jag                  Nej det klarar du så bra själv ;-)


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, hon är så härlig din mamma =) Å i sommar ska vi dricka aftertif... eller nåt ;)

2010-05-05 @ 12:19:02
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0