GAaaaaaaaaaaa

Mellankillen i ett nötskal...

Kommer in genom balkongdörren , har gått över gräsmattan i BARA SOCKAR.
Jag har nyss inför alla mina barn sagt åt lilla K´s bästis att hon måste ha skor på sig när hon går från studsmattan in i huset eftersom man;
Punkt 1. Kan bli blöt och därigenom brukar förkylning komma som ett brev  på posten.
Punkt 2. Sockarna går sönder av grus,stenar och pinnar.
Punkt 3. DET DRAS IN SKRÄP I MITT NYSTÄDADE HUS.

I alla fall så tar det en kvart så kommer mellanK in och har  gått från studsmattan in i huset I SOCKAR.
Jag fräser till honom att vi nyss pratat om det här, man får inte gå m sockar ute för det dras in skräp när man kommer inomhus med samma sockar. .
Varvid sonen drar av sig sockarna- Fint tänker jag, nu får jag tvätta - igen! Jag är lite less på tvättberget som bara växer.
Dessutom skakar han av sockarna - inomhus.
Så jag fräser igen att nu är det minsann MellanK´s tur att komma med ner i tvättstugan och tvätta kläderna.
Varvid mellanKillen drar på sig sockarn igen, men den här gången Ut-och-In. Jag fattar inte vad han håller på med ?!?! Men sa han - då slipper jag ju tvätta !!! Jag snor de bara in och ut när jag är inne - och när jag går ut så snor jag tillbaks dem. Rätt väg ute - avigsidan inomhus.
Sen går MellanKillen ut på altanen. Tar av sig sockarna. Snor tillbaks sockarna rätt väg - OCH - traskar iväg till studsmattan - I SOCKAR!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha....

2010-05-23 @ 19:09:02
Postat av: Johanna

fan va cool han är den grabben!!!!

2010-05-23 @ 20:31:33
Postat av: Linnéa

haha... även fast dom går en på nerverna ibland så e dom ju bra söt ändå=)

2010-05-23 @ 21:02:55
Postat av: Fanny

hahaha! vilken kille! :) störtskön :D

2010-05-24 @ 11:01:03
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0