FlyttKalle !

Japp - idag har flyttfirman "FlyttKalle" agerat igen. Blev döpt till det efter ett av släpvagnslassen jag var med och körde hem från Umstan m mamsens prylar. Idag var det inte henne vi flyttade - idag var det Mejan.
5 starka Kvinns och några starka unga damer kavlade upp ärmarna, spände musklerna och 2,5 timme senare var det klart ! Men det kändes efteråt kan jag säga. Värsta gymet ju!
Men som sagt - det gick bra. Vi håller ju på att ha vanan inne ! Men hädanefter tar vi bara på oss uppdrag när det gäller fastigheter på markplan ;0)

Och sen hade vi turen att få gomiddag hos bästa svågern m fru. Syster yster m barn fick hänga med på ett snöre. Mums med Tacos och skönt att slippa ställa sig vid spisen!!!
Nu har jag och de två yngre fredagsmys på lördag. Storkillen är på disco.

I morgon blir det husvisning på strandvägen 19 mellan kl 10-12.
Jag ska få vara med för första gången så det är spännande värre !
Välkommen dit !



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är lite nyfiken! Får man komma även om man verkligen inte ska köpa?

2010-05-29 @ 21:17:55
Postat av: Stannapanna

Det får man apselut !

2010-05-30 @ 08:49:32
Postat av: Linda

Jag hann inte, skurade badrummet istället. =)

2010-05-30 @ 11:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0