Slut på måndag!

Ja tack och lov ! Ibland är jag som Katten Gustav- I HATE MONDAYS !

Men den har då gått undan- jag har fått lite grann av det som skulle göras gjort.
Maken och jag var ensamma på jobbet idag eftersom jobbarkompisen som brukar jobba måndagar m oss åkte öppet spår - vasaloppet. Duktig eller hur ! Dessutom var maken iväg i nästan 2 timmar för att sälja en bil. Men det gick bra - jag hade sällskap ändå som tur var.

Jag och lilla K Hann en sväng till min farfar som inte alls mår bra. Faster är där som tur är- och hans fina fru !
Mamsen har jag inte pratat med idag. Kram på dig mamma!
Sen har jag rivit tapeter i lilla K´s rum. Det är då påbörjat i alla fall.

I morgon är det tisdag som tur är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0