Fint väder ;-)

Jag undrar om jag är den enda som njuter av vädret idag ?
Det är snöfall MEGA. Så egentligen så skulle jag ha skottat lite snö, men det ska ju snart töa bort så varför ödsla energi på det.
 Istället har vi lagt klart golvet i lilla K´s rum. Det är inflyttningsbart nu så jag har även burit in möbler och fixat lite. Men eftersom det inte är listat så kan jag inte göra klart allt.
Och tidigare idag så åkte vi till Barsele på loppis där vi fyndade en spegel - till lilla K förstås.
Sen blev det Akkan och lite bowling o fika m trevliga pinglor. Mysigt så där.
Och middagen blev god- potatisklyftor och kött, lilla K sa ; det här hade du gjort bra mamma !
Är nog länge sen hon tyckte det.

Begravningen igår var ljus och fin, tror nog det var som farfar skulle velat.
Det är alltid sorgligt med begravningar - men trots allt trevligt att möta människor som är där, släktingar som man inte träffat på många många år.
Nu är det över i alla fall. Och vi alla ska gå vidare, för somliga av oss är det lättare och för andra av oss svårare -av naturliga skäl. Och vi tänker naturligtvis även så mycket på nån annan...




Kommentarer
Postat av: Monica

Vad fint ni skrivit //Kram

2010-03-29 @ 10:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0