Diabolo !

Det var vad killarna gjorde idag - de har tränat hela våren med en kille på Akkan som heter Johnny.
De är verkligen duktiga ! Men så är jag mamma också och lite partisk. Men idag fick de ju lön för mödan när de var med i talangtävlingen på torget. Jätteroligt! Det var många duktiga barn och de tordes inte alls riktigt tro att de hade nån chans till första pris. Mammorna var lika nervösa och hade trimmat och tränat med barnen i timmar före ! ( I själva verket så har de gjort allt själva!) Nu är de jättetaggade och ska uppträda fler gånger.
Ett superstort tack till Johnny som verkligen ställt och ställer upp för ungarna ! Tack tack- och du kommer nog att få fortsätta träna dem för nu är de heltända !

Diabolo ;

De har varit inne på youtube och kollat in trick bland annat den här ;


Helgen i övrigt ? Lagom i alla lägen, fotboll, festligheter, box, umgänge m familj och vänner, lite fix här hemma - så nu är jag trött.

Energisugar - finns det gott om - jag försöker bearbeta dem på mitt eget sätt. Att inte låta dem ta över min skalle. Ibland blir det så ändå - men det finns annat som väger upp ! I stort så har jag det ju väldigt bra ! Kärleksfamiljen, vännerna, arbetet, fritiden. Jag klagar inte. Jag har det bra och försöker att fånga dagen. Carpe Diem och Carpe Momentum- fånga dagen och fånga ögonblicket !
Sköt om er allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0