12 timmar av mitt liv

Har tillbringat tolv timmar i dag med min mams, vi åkte till Umstan i morse och hon var på besök hos en doktor.
Sen har vi sprungit i affärer och gjort ärenden som aldrig förr. Det behövs nån sån här runda nån gång ibland.
Och bara att få umgås med sin mamma en hel dag känns lite lyxigt!
Vi har ätit räkmacka på Cafe´ Victoria, vi har gått på Boom, på Klädhuset och massa mera, vi var in på båda bilbesiktningarna och hälsade på hennes tidigare arbetskamrater - trevligt men lite nostalgiskt för mams tror jag nog det var.
Vi gjorde ett besök i den ganska tomma lägenheten  och sen drog vi hemöver.
Ont i foten har jag men det är det värt.
Väl hemkommen så har maken snart städat klart och kokat rabarberkräm. Mys att få krypa upp i soffhörnan med en kopp kräm och mjölk.

Sen är jag så glad att min allergi kunde hållas i schack m hjälp av Nazaleeze idag. Det gick bra. Men det kommer väl sämre dagar gissar jag. Så jag njuter just nu - av rinnfri näsa och ögon, av kräm och en make med skurkäppen i högsta hugg.

I morgon blir en ny härlig dag- med nya tag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0