sommar, sommar och sol

vinden och havet och doft av kaprifol!

Jag hoppas det kommer - säger inget mer ! Hoppas det kommer !

Skrev ner, på vännens almanacka vad som händer för oss framöver, så att hon ska minnas, och inser att det är en hel del!
Det är marknad i Tärnaby till helgen och vi hade pratat om att eventuellt åka dit,
sen är det aktiviteter flera helger i rad om allt går i lås. Så - efter älgjakten sådär i Januari så kan vi planera in nåt annat. Eller nåt sånt. Men samtidigt så är det roligt att det händer saker. Jag hoppas bara på bra väder på den del av sommaren som är kvar.

Idag har jag jobbat och visat lite hus, jag har träffat vänner, städat- både hemma och borta, hjälpt till med lite inredning donat och mått gott.
Det är som vi pratade om så roligt att åka bort för det är så himla skönt att komma hem igen.

Sen måste jag ju få säga GRATTIS !!! Stort grattis till alla Margaretor idag, och ett grattis i efterskott till alla Saror i går! Det är ju den årliga fruntimmersveckan. På lördag är det min tur så då hoppas jag på massor med grattis till mig !

Nu - åter till Midsommer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0