MellanK

Är en cooling för sig. Ibland önskar jag att ni kunde få var med när han glimtar till. Det händer ofta, han har humor som få. Och bara ett tonfall kan göra så mycket när det gäller honom. Han har en tanke bakom det mesta. Jag skrattar ofta åt honom. StorK brukar säga att " att leva i vår familj- det är som att vara med i Sunes familj "



Jag kan hålla med. Och då är Håkan Bråkan = MellanK

När han fyllde år satt vi vid middagsbordet samlade hela familjen. Då säger jag till honom " Tänk vad som hände för 11 år sen vid den här tiden. Då var du ett litet nyfött knyte , skrövlig och rödmosig, söt som få. Du var bara två timmar gammal - tänk för 11 år sen "
Jo - säger mellan K lugnt... det förstår jag... men tänk vad som hände för 11 år och NIO MÅNADER SEN ... Tänk då du mamma, VAD HÄNDE DÅ ??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0