Djur eller ???

Jag undrar om Pandan är nån sorts mänsklig hybrid ?! Jag bara frågar - det kanske är så ? Jag fattar inte det här !? Om man dödar ett djur - är det då mord ? Jag tycker det låter så konstigt att säga att man "mördat" en panda ? Vad gör då vi på älg, räv, harjakten - för att inte tala om fågeljakten. Då bedrivs det massmord i våra skogar?
Ja ja - det var bara en parentes i mitt liv - inget jag går och retar mig på ;0)

Jag fick skratta igår - fick höra talas om fyra karlar som ska på resa t metropolen Sundsvall.
Helt vanliga karlar som lever familjeliv hemma ska ner och ha en trevlig helg med inslag av en viss "sport" har bokat hotellrum där man för att hålla nere budgeten ska dela rum. Helt normalt i mina öron. Däremot var en av dem lite skakis när han gick in för att kolla hotellet - då kommer det fram lite intressant information - för folk med lite noja som den här mannen verkade ha "vad tror de om oss som kommer fyra karlar och ska dela rum - och så är hotellet gayvänligt !!!"

;0) Roligt tyckte jag att det var, kan väl vara bra för dem som vill veta. Jag skulle inte bry mig nämnvärt faktiskt !

Kommentarer
Postat av: Linda

Nja, men pandor är ju utrotningshotade...så lite mord är det väl? =) Älgar kryllar det ju av... =)

2010-07-28 @ 10:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0