Umstan

Efter all träning och aktiviteter i kväll så ska vi packa - jag och mina två yngre löss !
I morgon bitti när vi vaknat så drar vi iväg t Umstan !
Ska hälsa på mamms, shoppa lite, gå på mellanKillens hockey och se High School Musical



på söndag så drar vi tidigt till Norsjö för att se när storKillen spelar match.
Spännande värre !
Idag har jag försökt stöka undan massor på jobbet och i hockeyn.
Men som vanligt så finns det mycket man inte hinner - men det är bra, då har jag något att göra på måndag !
Jag ska följa lillaK på ridskolan ikväll - ska bli riktigt spännande när jag inte riktigt vet hur man gör själv !
Sen springer jag fort vidare på min egen träning - ska boxas på vännen. Det nya passet som var riktigt bra då vi provade i söndags !

Tack Johanna för omtanken ! Kan nog vara klokt som du säger att andas mellan varven !


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Spännande. En liten resumé på musikalen skulle sitta fint när ni sett den:) Har insett att man är för dålig att gå på sånt där. Varför??? Man är tråkig! Ha det så trevligt och hoppas matchen vinns=)

2010-01-23 @ 10:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0