Seg helg !

Har det varit. Inga större utsvävningar måste jag säga.
På lördagen fyllde söta systerdottern tretton år så lite firande blev det Hockey och Middagsfrämmande på lördagkväll, Min moster med man och deras barnbarn. Så skojigt att träffa dem. De avvek rätt tidigt för det var trötta barn som rest långt. Melodifestivalen= inga överraskningar direkt, allt är så förutsägbart oförutsägbart. Man tycker vissa låtar är självklara men jag har inte samma musiksmak som övriga sverige tydligen.

Söndag och ingen stress. Både maken och jag är inte krya så vi tog det rätt lugnt hela dagen.
Lite skridskor för barnen på kvällen. Killarna följde med när det var skridskoskola för lilla tjejen.De fick ju inte ha klubba och puck så de kom på att man kan spela curling, både med puckar men även med kroppen. Kul hade dem i alla fall.

Wallander på kvällen och ser där att jag känner en av "skurkarna" men att jag inte såg det förra gången. Han var ju bekant även då men nu först ser jag vem det är ....

Sen kväll och upp nu på morgonen för att se Sverige skåpa ut Finland - snyggt är det.

Läget hos Mr G är som sist. Inga förändringar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker att ni gjort en hel massa i helgen. Kom hit så ska du få uppleva hur man gör ingenting! =)

2010-02-22 @ 08:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0