Nysnö forts.

Det fortsätter snöa - trodde det slutat men snöskottarna har det de gör. De är duktiga på att skotta och få bort snön här i Storuman. När jag var i Umeå förstår jag att det blir kaos vid snöfall . Det är svårt att hitta parkeringar och man ser inte var man ska p.g.a all snö.
Här hemma har vi minus 14 grader sista jag tittade - mildare än igår i alla fall men nån sa att kylan ska komma tillbaks.

Läget? Inte så bra sist jag hörde nåt, har varit en svajig natt med högt tryck och en op idag för att sätta dränage.
Men vi håller tummarna fortfarande eller hur. Även om gråten lurar bakom ögonlocken och andra bagateller kan kännas stora som hus att ta sig över.
Men min mamms är stark - än så länge knatar hon på . Kram på dig mamma ! Jag älskar dig!
Och en kram t Sys- Love u 2 !

Jo jag skriver här - för att skriva av mig - och för att de som vill veta får veta. Du som inte vill läsa eller stör dig - läs inte då ! 
Ni andra - jag återkommer !
 


Kommentarer
Postat av: Hera

Jag uppskattar att du skriver...vill inte ringa och fråga i tid och otid. Jag berättar vidare till din mammas morbror (min far)...vilket han uppskattar. Som du sa, är det nån som stör sig så läs inte då! Vi är många som bryr oss och tänker på er!



Styrkekramar Hera!

2010-02-03 @ 11:54:17
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Stannapanna

Tack !!! Hälsa till din pappa också ! Sköt om er!

2010-02-03 @ 12:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0