Lugnt

Lugn kväll med god middag med systeryster och hennes familj.
Lång tid för mycket surr och lite skratt - det behöver man också !!! Så det så ! Luftat lite oro över både det ena och det andra.

Lugnt hemma med lite plock och pyssel, tvätt och städ - tvätt berget växer som sopberget på dåvamyran (tror att det också växer??)
Men jag skulle behöva en veckas semester för att få nån sorts ordning här hemma känns det som, skulle behöva några vändor till soptippen också.

Börjat plocka lite i lilla K´s rum som så småningom ska tapetseras och fräschas till. Tapeterna är ju beställda men just nu orkar jag inte riktigt hugga i där... det får bli när det blir. SUCK !!!

Maken har varit och kollat näten - isen var bra och det satt bara två fiskar där - som tur var - jag är ju inte såååå förtjust i att äta fisk. Beror alldeles på vad det är för sort. Men SIK är inte min favvo i a f. ( Bara SIK hockey men jag tror det är nån speciell sort - med lite bättre smak ;0)
Så det blir nog kyckling t middag i morgon.

Och läget i Umstan ? Jo jag tror det står som stilla... trycket är fortsatt högt men det ligger och pendlar på ungefär samma siffror hela tiden och verkar "stabilt" som sagt.
De hade sagt från början att det kan ta tid - och tid tar det, men som sagt vi väntar.  
Det hade ringt nån dam på macken och frågat hur det var m G - men tjejen som jobbade kunde inte svara för hon visste inte...Damen som ringde trodde nog det var jag som svarade eftersom vi har samma namn tjejen och jag-  jag undrar vem det var ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0