Läget

Sitter på en buss på väg hem från Vilhelmina Storkillen har spelat hockeymatch. Jag har ont i halsen o mår inte så bra. Men vinst blev det - en härlig vinst:) Jag har inte pratat med mams på hela dagen men jag har fått rapport. Mr G har genomgått en operation som tog tolv timmar. Nåt är inte bra bakom ögonen. De har inte fått till det än utan måste göra nytt försök - men inte än. Vi fortsätter hålla tummarna o tänker positiva tankar. Lilla mamma - jag älskar dig! Du är stark ! Vi klarar det här tillsammans ! Sköt om dig. Vi hörs när du kan och orkar! Kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

är det inte nu du ska äta vitlök och c-vitamin, gör en shot av bägge delarna och dra i dig ett par stycken. Krya på dig iaf! Kram kram

2010-02-12 @ 20:28:58
Postat av: Stannapanna

He he - jo egentligen men jag gjorde en sån macka med pressad vitlök en gång - och så sjuk som jag blev då har jag nog aldrig varit... Men vitlök i lagoma doser - och sen var det en vän som inte finns längre som rekommenderade ingefära !!!

2010-02-12 @ 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0