Hmmm tisdag var det ja...

Skitdag idag - var tvungen att hälsa på Master Ferry i morse för att göra klart min onda tand. Jag som har sån skräck för allt som luktar tandläkare så det finns inte.
Men det gick otroligt bra - jag var duktig tjej- grät inte- skrek inte- bet inte...för det gjorde inte ont. Och nu är jag färdigbehandlad för just den där tanden och jag hoppas att jag inte behöver gå dit igen förrän i september.
Sen känner jag med familjen Ferry. Kan inte låta bli- det är jätteskoj m Björns guld - men jag tror de är lika glada om det går bra med de sjukdomar de drabbats av i familjen. Det hoppas vi på!

Men jag hoppas det står nån spargris på torget på söndag då det ska vara välkomstfest för Guldmedaljören. En spargris där pengarna går till cancerforskning och hjärt-lungfonden kanske ???

Möten,samtal och trådar att spinna i och rota i hela dagen - bra trådar och sega trådar, kaos och sånt som ska bli bra.
Och under allt detta så finns det så mycket mer jag skulle vilja säga - men det gör jag inte.
Vi får se vad som händer.
Men jag kan säga att en del människor handlar så märkligt så jag förstår inte vad som händer- att man inte kan säga vad man tycker och tänker och sen stå för det. Och ändrar man sig så säger man det. Och att man tänker på hur man beter sig och hur man lägger fram saker och ting ... Men vissa människor har inte farstu för fem öre. Jag håller tummarna för att det löser sig till det bästa i allt kaos och alla grubblerier som uppstår.
Och jag vill tro att en av människans bästa förmågor är den att förändra sig - till det bättre helst.





Kommentarer
Postat av: Linda

Har det alltid stått "vardag" i din header?? Såg det först idag...??

2010-02-24 @ 08:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0