Fullträff

Fullträff för Ferry men dåligt väder gjorde att det blev inte så bra placeríng i alla fall. Men vi hejar nästa gång !

Hela helgen har varit mys - så gott vi kunnat med kalas och hockey och slalombacken och massa annat.
Men jag har då hunnit sticka en mössa, sett melodifestivalen, sett lite OS och åkt lite slalom.
Sivan fick springa av sig idag en par svängar - så häftigt att se glädjen när hon verkligen fick sträcka ut sig och jaga mig - Lycka !!!
Vi hann grilla lite korv och njuta av solen idag = skönt när den här tiden närmar sig.
Är fortfarande inte fräsch och som vanligt sätter det sig på luftrören så jag får trycka i mig mer medusin.

Och hela helgen har mina tankar rört sig runt min mams, Mr G och deras situatuation.
Läget där i kväll lät lite mer åt den positiva sidan.
Man har tydligen dragit ner på en del sömnmedicin - men absolut inte allt. Han ligger fortfarande i respirator och sover ganska djupt. MEN han hade reagerat på att mamsen kom in idag och pratade med honom, han hade rört lite på en hand och ett ben. Vad det betyder vet vi ju inte men man kunde tydligen se på skärmarna att han reagerade på hennes röst.
Lite skönt med något positivt i allt detta. Vi vet ju fortfarande så lite. Det är lång väg kvar. Och problemen med ögonen har han kvar, det känns oroligt. Men röntgen planeras och ev ingrepp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0