en dag till - en torsdag

Hockeymatch i morse - Sverige förlorade, nästan skönt att få bli lite arg en stund- samtidigt så är det ju ingen katastrof, det finns det som är värre! Och ilskan gick snabbt över.

En seg dag - hann inte det jag ville på jobbet - men det kommer en dag på måndag också!
Ska nämligen packa bilen med större delen av familjen i morgon och åka ner till Umstan för att få med mig mamsen hem över helgen.
Om nu läget är okej.
Det är så svårt att förstå -det man lärt sig av livet är att det kommer att ta tid... att det måste ta tid, att man aldrig kan förstå...
Och att det kommer aldrig tillbaks- det som var då.

Var på stallet ikväll med lilla K - stallet... där finns det också en ängel mindre.
I morgon tänder vi ett ljus för henne - minst ett ljus.

Lilla K var jätteduktig på ridningen- jag var imponerad både av mig själv och henne att vi fixade trolligaste, spralligaste Kasper. Men det gick bra och det var lite häftigt att se det "arga" i kärleken när hon till slut fick nog och sa ifrån på skarpen.

Sen var det box,  då fick jag koncentrera mig på annat och bara boxa ur mig- är skakig nu, väldigt skakig.

Älsklingsmaken hade hunnit städa när jag kom hem- skönt. Nu blir det sängen och hoppas att vi får sova hela långa natten.
Dett blir ljusare - så småningom blir det ljusare, och då ska vi njuta av ljuset och värmen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0