Spårlöst ?!

Nope icket spårlöst alls - Sivan spårade ikväll med - drog ett spår på kanske - 200 m med vinkel - hon tog det nästan klockrent, tappade på ett ställe men redde ut det igen. Jag är djupt impad av min lilla tjej ! Vi lär oss tillsammans !
Hon blir ivrigare och ivrigare så jag måste nog tagga ner henne lite, men hon tycker det är kanonskoj.
Fick kontakt idag m en intressant människa som jag nog lär ha att göra med när det gäller Sivan.
Fick även ett telefonnummer till nästa spännande människa. Ska nog ta kontakt där med får vi se vad som händer.
Enda smolket i min lyckobägare är att min fot inte riktigt vill hänga med, måste nog ringa mr C R igen och få lite ström i nålar. Jag är hindrad av fotskrället - stel och har dålig balans och styrka. Grrrrr

Jobbet kräver en hel del just nu - har lite svårt att få tiden att räcka till till allt som ska tas igen när man varit borta. Men skoj är det.
StorKillen och Maken är inte krya- så typiskt nu när skolan börjar och jakten närmar sig. Är ju som en hel del som ska göras då!
Men men - storkillen var på skolan redan idag- han fick ett papper som han fyllde i och lämnade in på en gång.
Ledighetsansökan till älgjaktsveckan. Får väl se hur det går med den...

I fjol var det ju sjukdomar, läger och annat trist som gjorde så att vi inte fick jaga så som vi ville i år hoppas vi att det blir andra bullar.

I morgon börjar skolan. Bra tycker jag - in i gamla rutiner igen.
Ska förresten på tal om gamla rutiner - jag ska göra ett besök på isladan i morgon !
Det närmar sig där med !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0