Swisch

Så var onsdagen över. Jag som funderat på spinning insåg rätt snart att det inte fanns nån tid att klämma in såna övningar ikväll. Jag har nämligen hittat en hund ikväll!!!!
En jättefin hund, skulle bara behöva tvättas upp lite men det kan jag som inte med att göra det första när jag hittat henne och fått hem henne !!! Fast hon fanns här i mitt hem. Vandrade omkring som en osalig ande under en massa hår.
När jag drog i håret lite lätt så lossnade det och under fanns en hund som liknade den valp jag hämtade hem i Juni i fjol ! Jag ryckte pälsen av Sivan. Pälsen som mognat och börjat falla av. Drog bort den så om det är nån som behöver en rödlätt peruk kan jag säkert tillverka en av allt hår!
Fin blev hon, så nu blir det mer ryckning nån annan kväll ( det är lite tofsar kvar )Och sen en dusch! Härligt !

Han även med att fixa lite i huset. Syster yster med man var där, och maken är kvar där än... och makens bror var där och hjälpte till.
Det går framåt !

Och på jobbet fick jag hjälp av bästa M med mina jobbproblem i papperen! Jag är glad att vi ( läs hon ) hittade problemet. Nu ska det bara rättas till och göras klart! SKÖNT !

Så nu ska jag sussa gott gör det ni med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0