Härliga lördag !

Sån skön dag ! Har hunnit massor fast jag bara slappat!
 
Målat lite pyttelite hos mamms hus, bakat macrones ( finns många stavningar på de fantastiskt goda små pluttarna ) sett armbrytning, fikat på fiket m vänner, cyklat m snyggSivan, och nu sist njutit m da Family i soffan där jag min vana trogen nannade en liiiiiten stund på slutet.
Nu blir det sängen med en trevlig vän. Boken alltså. Maken och lilla K sussar redan gott eftersom maken ska upp innan gryningen för att skjutsa ut lite godis till älgarna i skogen.
Vad morgondagen har att erbjuda mig återstår att se men lite cykling, kalas x 2, sivanrastning och bokläsning, kanske liiiite mera bakning...

Simma lugnt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0