SOMACKEN

Åh jag är så dålig på datorer ibland, jag skulle vilja lägga vår nya fina Logga här men kan inte få dit den ...

Bästa Anna på bästa Linjalen har ju gjort den åt oss, så jag länkar till Alltomstoruman där den finns!

VI har nu skiftat och det har gått relativt smärtfritt- jag menar - det gör inte ont - inte alls - vi har faktiskt mycket fördelar i den här nya situationen - men det var liiiiiiite strul innan det gick igenom och började fungera !
Men nu är det (e)S(s)Omacken Anna - när jag svarar i telefon på jobbet !

Jag hoppas verkligen ni kommer in och hälsar på när ni har tid och lust !
Vi säljer fortfarande Ben & Jerry´s och vi bjuder på kaffe och bulle i morgon också !

Sen har vi tillsammans med vår nya distriktchef bestämt att vi bjuder på ett halvt kilo kaffe om du ansöker om ett Statoil Master Card inom två veckor !


Så välkommen in !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0