måste bara

säga att jag verkligen gillar Pontare, rolig och fantastiskt duktig på att sjunga !
Året var 1988 det var nog julafton om jag fattat rätt ( på youtube) så var Roger Pontare på tv med Pernilla Wahlgren och sjöng, det var första gången jag hörde honom, sen har han varit min idol- det finns flera, men han har fastnat - ni ska få se klippet som jag hittat på Youtube, Pontare var väldigt ung och hade inte riktigt börjat med sin etnostil än.




Idag såg han ut ungefär så här



Så kompisens lilla tjej fyra år gammal frågade sin mamma lite försiktigt " Mamma kan han flyga ???"

Tyckte jag var bra, jag tänkte att i fyraåringensögon så ser han ut som Karlsson på taket - modell äldre !

Maken, mellanK  och lilla K var också med - de tyckte också att det var helt okej även om i deras tycke så var När vindarna viskar ditt namn bäst.

Kaffe efteråt hos goda vännen - mysigt !

Nu blir det popcorn i soffan m familjen !
Sov gott !

Och Simon - tack för tipset med mossan ! Det var bra ! Så gör man ju ibland för att visa vägen till älgen när man skjutit en bit ut i skogen - men det är ju kanon att använda även vid spårning :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0