jultidningar

Säljs det till höger och vänster, jag ska också köpa av några stycken, men har inte hunnit kolla än.
MellanK säljer, han hade varit hos "snälla tanten" som alltid köper, och alltid bjuder på massor med godis, så nu kom han hem med godis fulla fickorna ...
Han hade surrat en stund, och funderade över att hon alltid är så snäll, alltid vill surra och prata, och att hon är gammal och har ont, tills han kom fram till att det nog hör ihop allt det där... det är en snäll men ensam tant !
Som gärna proppar ungarna fulle m godis som sagt, men - sa han-
"när hon skulle börja skicka med mig en kladdkaka- då sa jag stopp !!!"
Tur det - en kladdkaka i fickorna är ingen höjdare för tvättmaskinen!

Sen reflekterade han över något tvprogram där det handlar om folk med snuskigt mycket pengar, han har väl ingen aning om vad en dollar är värd, men han tyckte att ett armband för 12000 dollar var äckligt ...
Tycker jag med - speciellt till en karl !
Jag skulle kunna köpa mycket mer än ett ynka litet armband för 12000 dollar !!!

Jag har bokat in Sivan hos veterinären, bara lite vaccinering !
Och på måndagkväll om jag fattat saken rätt börjar valpkurs ! Hoppas det stämmer !

Sov gott !!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0