Jaktmöte

Är det dax för snart, är lite trött så jag tänkte kanske lägga igen mina ögonlock en liten stund först, men jag springer och plockar det som ska i säcken inför morgondagen då jag får med mig Lilla K på älgpasset.
Killarna och Maken åker till jaktkojan och ska jaga där.
Jag gruvar mig lite för den här veckan, det är mycket nu ...
VÄLDIGT mycket ...

Hade för övrigt en mysig kväll med goda vänner igår kväll, drack ett glas vin eller två men det var så mysigt att bara sitta och fnittra och surra !
Vi bestämde att vi skulle hitta på nåt skoj snart, så det lutar åt Västerås
- eller kanske det var Haparanda eller
nej det var nog möjligen Sundsvall eller
kanske Lycksele,
eller om det kunde vara så att vi enades om Piteå `...
nej det var nog Pajala ändå ...
Ja ja det var då trevligt igår- vad framtiden har i sikte det får tiden utvisa.
Vi tar en dag i taget veckan som kommer- en vanlig älgjaktsvecka blir det inte.

Men vi ska ha trevligt ändå !

Jag önskar att jag kunde visa er hur mycket jag uppskattar att ni finns för mig ...
Tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0