Jaha ja !

Då var det gjort ! Och allt gick skapligt bra ... inte roligt att måsta igenom nåt sånt här, men vi har nog alla lärt oss nåt - hoppas jag !
Storkillen tyckte det gick rätt bra, han behövde inte möta öga mot öga ... det finns telefonlänk !
Och den andra killen hade egentligen ingen klar anledning att det blev som det blev... han blev bara arg !
Man kan hoppas att även där gick det in nya lärdomar om hur det är okej att agera och inte -även om man blir arg!

Men vi var klart lättade alla tre när allt var klart !
Firade med en lunch på Golden Bar.

Efter lite shopping åkte vi hem och hämtade upp Sivan som fick vara hos vännen i Stensele - tack och bock för det.
Det blir så långa dagar för lilla tjejen annars.

I morgon får vi koncentrera oss på jobbet och på fredag är det tänkt att det ska bli jakt.

Sen hoppas jag att det blir bättre väder för idag stormar det så jag är faktiskt glad att slippa sitta i skogen och frysa!

Jag skulle behöva putsa fönstren, men jag är utan fönsterputs- tur - nu går jag nog isäng i stället - jag är trött JÄMT !

Godnatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0