Var är Oskar ???

Jag har faktiskt träningsvärk idag! Skönt !

Dagen idag har gått fort- inte fick jag gå ut och äta lunch med maken heller som han yrade om i arla morgonstund- nej vet ni vad jag fick för lunch !?
Jo en korv på S-O macken- inte är det det sämsta - en grillad i chicagobröd med gurkmajonnäs och johnny´s senap ! Smaskens ! ( Men inte som en lite halvromantisk lunch på en lunchservering direkt )
Men men vad är väl en bal på ...

Jag hann undan en del på jobbet i alla fall.
Hann med mina två barn på Akkan dricka en kopp kaffe med vänner och fira att höstlovet är här!

Jag har varit på hockeymatch - varit speaker - en lite halvs(n)urrig sådan men jag var inte ensam om det i sekretariatet OCH jag och domaren var väldigt samspelta - vi förstod varandras teckenspråk och miner så - summan av kardemumman var väl att det var en godkänd seriepremiär - från vår sida.
Hockeyspelarna gjorde en Väl Godkänd första match. De vann med 9-2 och spelade väl i mitt tycke en bra match storK fick tydligen peta in 3 mål, fast han har bara poäng på två av dem- som sagt det var lite s(n)urrigt .
Jag är stolt mamma - fast det är jag ofta - jag är glad över mina barn även om vi inte alltid har samma syn på saker och ting !
Storkillen var INTE så nöjd över att jag spelade Gullan Bornemarks slagdänga på uppvärmningen- men de andra uppskattade den i alla fall !





Godnatt på er !

Lilla K saknar sin bästis- hon har pratat med henne två gånger i telefon i kväll redan... de ska vara borta till måndag tror jag ... oj oj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0