partnerbyte

Jag som tänkte berätta för er igår hur lyrisk jag var- men blogg.se var så trögt så jag gick isäng i stället.
Tänkte berätta ;

Jag var så glad över att jag tog mig tid - trots att min ordinarie partner var sjuk, jag fick en ny partner- en som nån tyckte att jag passade bra ihop med.
Och vet ni - det var så bra !!!
Snacka om att man kan passa ihop fast man inte tror det- som handen i handsken Det var lite fnissigt och så där ni vet -man känner sig för ifrån början... Men sen när vi fick till det så gick det utav bara farten !!!
Min tillfälliga partner var suverän - jag är så glad !
Att hålla på rätt ställe med rätt känsla, att hålla tillräckligt hårt och göra rätt saker på rätt sätt.
Det är inte lätt och speciellt inte när man inte känner varandra så väl- men jag tror vi lyckades - båda två !
Peppning är också viktigt - och att tala om hur man vill att det ska vara för en själv !
Jag kom fram till att det nog är viktigt med partnerbyte ibland ! Inte för att jag vill byta bort min stadigvarande - vi trivs alldeles förträffligt ihop. Men ibland när den andre får förhinder och man vill själv så - är det tur att det finns andra ! Och man kan få behöva tänja sina gränser ibland och prova nya ställningar - nya sätt att göra saker på , att man inte känner varandra utan och innan som jag gör med min favoritpartner.
I vanliga fall med min favoritpartner så vet jag precis vad som ska hända och när, jag känner varje steg, varje minspel och varje andetag.
Jag tror inte på ett partnerbyte varenda gång man ska till - det är nog bra med nån sorts kontinuitet .
Men i somras provade jag också några andra än min vanliga - som var på semester - och det var också bra !
Sen är jag glad att gårdagens partner är en erfaren en. Det går bra med nya också men igår - det var som - magiskt :0)

Jag gör det gärna igen - och igen ....

Sen måste jag skryta på instruktören - för det är ju boxingen vi pratar om - det var ett kanonpass igår !

Idag är det fredag ; jobb , maken pratade om att bjuda ut mig på lunch, sen ikväll kl 19 blir det hockey - storkillens lag ska spela match mot Åsele


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha ;-)

2009-10-23 @ 08:03:26
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0