Lite smådrygt ... eller

Ja- idag känns det så- lite smådrygt ... men det kanske är bra man har såna dagar också, så man kan njuta av de dagar som inte är smådryga.

Jag har ont- i nackaxelfästet på min högra nackaxel. ( Eller kanske det heter Nacksel? ;0)
Har ätit ipren, lagt liniment, slitit, dragit, töjt, stretchat, men inget som riktigt gör susen.
Jag hoppas det ger sig, jag vill väldigt gärna boxas i morgon - det kändes ju rätt småbra igår!

Jag har varit ute med Sivan i skogen- massa rådjusspår = skoj, inte purfärska = mindre skoj , Sivan håller sig högst 70 meter bort = Jättemindre skoj.
Men det kommer, önskar oss bara en klöv från ett rådjur eller kanske ett helt rådjur som vi kan få släppa på och få lite Realitykänning...

Jag är sugen på choklad men har godislöfte = jag kom med det briljanta förslaget att mellanK med kompis skulle baka - sega chokladrutor.
De bakade och fixade, väntade medans kakan var i ugnen - tjatade om grader hit och värme dit, så till slut lyfte jag på min chokladskriandesugna kropp och spanade läget.
De hade inte ens fått igång ugnen, och när vi satt igång den och fixade så tog det ca 4 minuter så var översta lagret bränt = jag fick rycka in igen.
Men det blev klart till slut och nu fick vi mätta lite chokladsug.

Sen gruvar jag för morgondagen- gruvar, biter naglar, ont i magen, skakar, darrar, gråter om vartannat...
Kl10 ska jag gå till Skidskyttepappan som gillar att titta folk djupt i munnen- jag gillar INTE när han vill titta i min mun. Men jag har hört om nåt lugnande... måste kanske kolla upp saken.
Gaaaaa

Och mitt upp i alltihopa så hamnar jag på en sida där det finns bilder, musiken på min dator snurrar, allt påminner och tankarna kommer, du skulle varit kvar !
Du skulle inte vara borta- det är så svårt att förstå att det är oåterkalleligt.

Gråt !





Kommentarer
Postat av: Maria

<3

2009-10-14 @ 22:10:39
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0