inte helt ok

Ja alltså då menar jag inte konkurrenten 500 meter nedanför...
Som jag var lite irriterad på idag - inte de som är på plats där - utan de som jobbar på det stora kontoret i Stockholm- men det löser sig till slut !
Nej jag känner mig inte riktigt helt okej, tog mig på box fast jag hade mina farhågor om det var riktigt smart eller inte.
Man känner att krafterna inte är där de ska vara och jag blir bara på dåligt humör.
Jag började nästan frysa till slut, fast svetten lackade rejält, och när jag mådde illa - då klev jag av, men jag var i alla fall där! Och det var bara en låt kvar när jag gick- så det är väl okej.

Och jag som hade lite planer för morgondagen! Men vi får väl se vad morgondagen har att bjuda på när det gäller ork och vilja !

Lilla K var på ridlekis i dag i alla fall - hon trivs där !

Godnatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0