hockeymorsor

Är ett speciellt släkte, vi hejar och skriker - och vad händer då ? Jo ungarna vann ju sin match mot Villis ikväll - med 4-3, najs ! Trots lite strul för sekretariatet och en domare som måste käkat citroner till middag och druckit ättika för surare har jag aldrig skådat - inte mot spelarna så mycket men mot de linjemän han hade med sig och sekretariatet... men men - hockey är hårt hett och hintensivt !

Ja ja det var den här kvällen, och i morgon bitti bär det av mot Schtaaaan schellefte där vi också ska se hockey, elitserie då - lite mer intensivt på plan och nästan lika spännande - men jag blir sällan lika hes på elitseriematcherna!
Vi blir kvar till på fredag då vi ska på Boda Borg hela familjen- jag håller tummarna att jag inte blir riktigt sjuk innan dess utan att jag klarar mig ! Och resten av da family förstås.

MellanK har haft show idag - i sitt esse ;bl a  När jag bad att han skulle lämna korv och godis till brorsan i omklädningsrummet efter matchen så sa han - Ja bara det inte finns nån skylt där det står "snyggingar förbjudet " för då kommer jag inte in !

Jag tycker inte om när jag hör talas om trakasserier - inte i nån form.
Och jag säger det igen - skulle mina barn av nån anledning förekomma i nån sorts diskussioner så vill jag gärna veta ! Så jag är informerad och får ta tag i saker och ting !
Jag vill inte gå omkring och vara den som får veta sist och jag är inte den som blundar för att det händer saker och ting. Jag vet att det finns familjer där man inte gärna vill veta sånt här - men jag vill !



Förresten - det är en tjej som heter Malin som säljer Blingo, och kortet är taget i närheten av Laisbäck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0