veckan går

och - jo då , vi kommer tillbaks, men allvarligt så tar det längre tid än jag trodde...

Lilltjejen går inte på skolan i morgon, måste nog se till att få hem lite läxa t henne, jag har ju inte kunnat ta mig iväg själv och maken - han har vi inte sett röken av de senaste dagarna- nu har han varit hemma ikväll och snyter näsan röd, så nu är risken att "ironman" åkte dit... ( barnen skrattar lite rått åt pappan som trodde han var "hero" )
Killarna får vi se hur vi gör med? Men troligast blir de hemma - känns lite risky att skicka de för tidigt!

Det är Takida i helgen i Umeå, jag har tänkt ta med mig en vän och åka dit, men som jag känner mig just nu så vet i attan om jag orkar ... men jag vill, och viljan brukar stå över orken...
Jag bara undrar om det är nån som tänker ta sig till Umeå på fredageftermiddag och har plats för två stycken glada pinglor ??? Skulle gärna lifta då ?
Förutsatt att jag är riktigt frisk. Vill gärna ner och få sova på lördagmorgon, så man är pigg på kvällen.

Jamen nu - nu gör vi kväll och hoppas på en friskare morgondag !
Sköt om er !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0