Måndag hela dagen

Men den har varit helt okej- hann undan en del på jobblistan även om jag inte hann allt - men en date i morgon förmiddag så har jag bockat av ytterligare ett måste ! Ett av de roligare måstena just nu ! Ni kommer att få se resultaten snart !

Var på vinlotteri ikväll -gott fika men ingen VINst blev det - däremot ser jag fram mot nästa gång det är dags för fika - på ett helt nytt ställe !!! Kul ! Men lite orättvist att bara komma med en gång så här och vinna FÖRSTA pris första gången !!! Men grattis från mig i alla fall !

Tänkte att ni kanske vill höra att det går att uppfostra hundar med en hockeytuta - om man gör på rätt sätt !
Hon kom på inkallningen i alla fall ! Även om jag inte tänker använda den många gånger !
Men i ett ögonlock av ilska så ... händer det !

Sen tänkte jag att ni ska få höra att trillingarna är kvar i magen än - skönt ! Det får de gärna vara så där en två tre veckor till - sen är det dags !!! Spännande !

Mindre skoj att storkillen fick ont i knät i lördags när han gick uppför en trappa - han spelade hockey igår men hoppade över träningen idag. Han som ska t Vindeln t helgen på hockeyläger - vore skoj om han fick fara !

Sen har vi killarnas kompis - vännernas son som fick bältros ... stackaren - hoppas på snabb tillfriskning !


Ja ja nu är det till att ladda för tisdagen !

Förresten - nu säljer mellanKillen kakor och kolaburkar - nån som vill köpa ? Vi kör hem dem om ni vill !!! ( inom rimligt avstånd förstås ) 50 kr burken !

Förresten 2 - vi har inget att göra med reklambladet som är utskickat i vårt namn som hamnat i storumanbornas brevlådor !!! Så ni vet - vi säljer däck men dem har vi hemma på stationen ! Och vi säljer sånt som vi VET är bra !



Kommentarer
Postat av: Anna

Attans jag som velat köpa! och svårt är det ju att skicka..=)

Men be Abbe ringa pappa, han kanske vill köpa..=)

2009-11-03 @ 10:46:51
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill köpa! Hur många sorter har ni, och vilka?

2009-11-03 @ 14:55:52
Postat av: Stannapanna

Oj jag minns inte riktigt vilka sorter men lillebrors bästa kola, pepparkakshjärtan, mammas chokladbollar, mormors chokladflarn, morfars kexchoklad, helgas hemliga chokladdrömmar, och dagnys dammsugare ooosch tror det var allt !

2009-11-03 @ 16:18:55
Postat av: Lina

Ja, ja, ja! Jag vill ha lillebrors bästa kola! Jag kommer ju hem (förhoppningsvis om jag inte gått och dött efter tentan) den 15:e december..

2009-11-03 @ 17:55:32
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0