däckade

Vi ligger däckade barnen och jag, mellanK är sämst till, men ingen av oss orkar mer än förflytta oss mellan soffan och sängen. Tack och lov för bärbar dator.
VI har nött en hel del tv idag och sovit mellan varven.

Jag hoppas på snabb tillfriskning men vi är då hemma i morgon med. Däremot kommer jag väl att få en överraskning när jag kommer på jobbet - meningen är att gästerna som kommit ska hjälpa oss att bygga om och lägga upp rätt sortiment i butiken. Vi får väl se hur det blir när jag är tillbaks- det är väl mest jag som har ideer om hur jag skulle önska ha det.

I alla fall såg vi nyss en reklam på tv och jag frågade barnen om det var ett skämt - det kändes lite - fjantigt , vet inte om jag skulle velat ha en KANGAROO HOODIE om jag var ung mamma ... men döm själva !!!

Kangaroo Hoodie from Thess on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: erica

...hihihi detta måste ju vara ett skämmt :)

än en gång kya på er!

2009-11-09 @ 20:52:35
URL: http://famkjellrenronnholm.wordpress.com
Postat av: Maria

Det kan ju inte vara på allvar?? Med en påse som slutar vid naveln på ungen, då hoppas jag det följer med en ryggplatta för att staga upp baktill?! Å var ryms ben å fötter?? Dubbelvikta?! Hmm ;)

Krya på er <3

2009-11-09 @ 20:52:38
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0