Virrig darrig stirrig

Har jag känt mig hela dagen .- vet inte om det är av stress eller vad .... hjärtat pickar och benen darrar, NÄSTAN som att vara nykär!?

I alla fall har det varit mycket idag - jag fattar inte hur dagarna rusar GUD VAD JAG TJATAR om det ...
Jag har rusat ute på gården bland snötuvorna nyduschad och med bara handduk och mellanK´s skor på tårna för att dirigera barnen som hjälpte Farbror S J när han var på cykeltur och blev ikappsprungen av två lösa jämthundar ... Halvåtta i morse, mina barn rusade dit och hjälpte till så gott det gick , schasade in dem på förrådet och stängde grindarna så fick de hitta hem senare på förmiddagen m makens hjälp !
Nästan så jag vill bespara er fantasisynen på detta spektakel ... men tänk på nåt annat bara typ sommaren så går ångestattacken över !

Jag har fått se en kanonkula som spricker snart ... om sisådär en 2-3 veckor , sååååå spännande !
Jag har handlat och ställt i ordning ett hamburgerkalas för mellanK och hans kompisar , allt som allt var det hamburgare och korv till 14 stycken - mums vad gott och det gick bra - Statoils färdigstekta bara att värma !
Kalaskompisarna m mellanK i spetsen har dragit på Akkan för bowling. Skoj verkar de ha och alla var sams !
Jag ska dra över .... inget snusktänk nu - mina prylar med mera målarfärg så jag får färdig där jag fixat !

Men först av allt just nu ska jag ........
Iväg och banka lite paddar !

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har åxå varit darrig idag... måste vara nåt som går =) Haha, ser dig framför mig, rusandes runt på gräset med handduk... ska blunda en stund och tänka på annat!!

2009-05-07 @ 21:19:31
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0